هنر و سینما
_

دوره آموزش زبان بدن و ریتم در بازیگری

_

نام اساتید: مسعود آب پرور

کلاس ها به صورت کاملا VIP برگزار میگردد.

این دوره در 10 جلسه 2 ساعته در روز پنج شنبه محیطی کاملا کارگاهی برگزار میگردد.

تعداد هنرجویان در کلاسی حدود 150 متر مربع با گنجایش 50 صندلی فقط 20 تا 25 نفر می باشد تا هنرجویان در هر جلسه حضوری فعال داشته باشند.

بعد از دوره مقدماتی ضمن ارائه مدرک رسمی و درجه 1 از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرجویان وارد دوره تکمیلی میشوند که این دوره با همین شرایط و در سطح تکمیلی و سطحی بالاتر برگزار میگردد.

دوره شامل چه آموزش هایی است؟

 

در این دوره هنرجویان با زبان بدن بازیگر به عنوان یکی از مهمترین ارکان دیداری و تصویری در بازیگری آشنا میشوند، چنانکه بازیگر میآموزد بخشی از گفته های خود را با زبان بدن ارائه نماید و این زبان باید با ریتم مناسب ارائه گردد.

آشنایی با ریتم در بازیگری جذابیت تصویری را بالا برده و کار بازیگر را حرفه ای میکند. این دوره ضمن آموزش، بخش هایی از بازی بازیگران مطرح دنیا را دیده خود اجرا میکنند تا جایی که  در کار با بدن خود مهارت پیدا میکنند.

کلاس ها با کلیه امکانات آموزشی از قبیل (ریل، شاریو، پنتر، دوربین، ساچلر، ویدئو پروژکشن و ال سی دی، تجهیزات نور و صدا و… ) و عوامل حرفه ای مدیریت میگردد.

این کلاس کاملا کارگاهیست و هنرجویان در کلیه جلسات اتود میزنند. دوره پیشرفته آموزش با تولید فیلم توسط خود هنرجویان برگزار میگردد.

توضیحات بیشتر در جلسه مشاوره حضوری انجام میپذیرد.

تلفن هماهنگی: 021.22705750

بیوگرافی مسعود آب پرور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 − 1 =