هنر و سینما
_

دوره آموزش بازیگری مقابل دوربین

_

آشنایی با قوائد بازیگری مقابل دوربین

کلاس ها به صورت کاملا VIP برگزار میگردد.

این دوره در 10 جلسه 3 ساعته توسط اساتیدی که خود از  کارگردان های با سابقه تلویزیون و سینما نیز هستند برگزار میگردد.

کلاس ها با کلیه امکانات آموزشی از قبیل (ریل، شاریو، پنتر، دوربین، ساچلر، ویدئو پروژکشن و ال سی دی، تجهیزات نور و صدا و… ) و عوامل حرفه ای مدیریت میگردد.

تعداد هنرجویان در کلاسی حدود 150 متر مربع با گنجایش 50 صندلی فقط 20 تا 25 نفر می باشد تا هنرجویان  در هر جلسه حضوری فعال داشته باشند.

بعد از دوره مقدماتی ضمن ارائه مدرک رسمی و درجه 1 از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرجویان  وارد دوره تکمیلی میشوند که این دوره با همین شرایط و در سطح تکمیلی و سطحی بالاتر برگزار میگردد.

دوره آموزش بازیگری مقابل دوربین چیست؟

دوره پیشرفته آموزش با تولید فیلم توسط خود هنرجویان برگزار میگردد.

بخش مهمی از آموزش های بازیگری، آشنایی با قوائد بازیگری مقابل دوربین است.

چنانکه دانشجوی بازیگری باید تمامی سیلابس های درسی را که آموخته منطق بر قوائد و محدودیت هایی که برای دوربین تعریف شده انجام داده و بخشی از ذهن خود را با پشت صحنه همراه سازد. حال اینکه این موضوع به هیچ عنوان نیاید لو برود و مخاطب را متوجه ارتباط بازیگر و دوربین سازد.

در واقع برخلاف اصطلاح بازیگری مقابل دوربین بازیگر ضمن رعایت اصول و قوائد این نوع بازیگری برای دوربین باید صحنه را زندگی نموده و از این نقطه نظر برای دوربین بازی نکند، بلکه لحظه های حسی و دراماتیک را با محدودیت ها و قوائد به صورتی که هیچ کدام به هم لطمه نزند زندگی کند.

آموزش آشنایی با قوائد حضور مقابل دوربین را در کسوت بازیگری در دوره اول مقدماتی با آشنایی بازیگر با شرایط بازی در نمای باز و لانگ شروع میکنیم چرا که در بازی در نمای باز،بازی در دو سوم بالای کادر انجام میپذیرد و جنس حضور بازیگر مقابل دوربین بیشتر فیزیکال و حرکتی بوده وآشنایی با این موارد مقامات آموزش بازی در نمای بسته و لنزهای شماره بالا فراهم میسازد.

توضیحات بیشتر در جلسه مشاوره حضوری انجام میپذیرد.

تلفن هماهنگی: 021.22034146